Pilis (2019) Norsk Film

Pilis 2019 en filmtittel med genre Drama, Filmy Animowane i beste titt på videoformat. Filmer Online video i toppkvalitet. Filmy Online Movie Pilis i topp videoformat. Filmer På Netflix nyeste Pilis i beste Videoformat.


Du vil se full varighet beskrivelse of populær Pilis under:

  • Opprinnelig tittel : Pilis
  • Filmtittel i ditt land : Pilis
  • År med film : 2019
  • Filmer sjanger : Drama,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2019-12-31
  • Selskaper av film : Artbox, Samson Films,
  • Landene film : Lithuania,
  • Språket i filmen : English, Lietuvių,
  • Filmens varighet : 115 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 0
  • Youtube-ID av filmen : videokode
  • Oversettelse av film : translation
  • Filmaktører :Andrei Ciopec (Adam), Gabija Jaraminaitė Ryškuvienė (Jolanta), Martyna Peszko (Natalia), Jūratė Onaitytė (Granny), Barbora Bareikytė (Monika)

9037688

Pilis den rette film utskilt av Artbox, Samson Films, med a beskrivelse av filmen er "". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og gi hovedrolle skuespillere.

Når jeg først lese om denne filmen er jeg ikke helt sikker på hvis jeg nyte idé eller ellers. Etter å ha sett det Jeg har uttrykke det virkelig setter pris på. anbefaler jeg ekstremt denne filmen for folket som liknende sjanger Drama, . Du kan sikkert se det gratis bare ved rett og slett bare klikke send inn og registrer deg, du muligens kan du sikkert se ubegrensede nyeste filmtitler gratis.

... Bio Nya Filmer Pilis i beste kvalitet 720p ....




Writer : Lina Lužytė, Director : Lina Lužytė
Selvfølgelig, nå du kan vise film forbundet med Pilis fullt lengde og få de forbindelse til dette flick Pilis i HD-kvalitet.


Tags: